تولید محتوای با کیفیت و با موضوع مناسب از اهمیتی بسیار زیاد برای موفقیت در سئو برخوردار است. ولی پیدا کردن موضوعاتی که کاربران به دنبال آن هستند کار آسانی نیست. هر یک از رقبای شما ممکن است به صورت اتفاقی یا با تحقیقات مطالبی در سایت خود منتشر کرده باشند که حجم زیادی از بازدید را به خود جذب می‌کند.

اگر بتوانید این موضوعات را شناسایی کنید و با تولید محتوای با کیفیت شما هم مخاطبان زیادی به سایت خودتان جذب کنید، بخشی بزرگ از مسیر رسیدن به موفقیت در سئو را پشت سر می‌گذارید.

برای پیدا کردن کلمات و موضوعات پر اهمیت در سئو ابزارهای متعددی وجود دارد که هر یک مزایا و معایبی دارند و در نهایت هم نتیجه‌ی به دست آمده کامل و رضایت‌بخش نیست.

تحقیق کلمات و موضوعات کلیدی

ما با در اختیار داشتن ابزارهای اختصاصی و روش‌های خلاقانه به شما کمک می‌کنیم تا موضوعات و کلمات کلیدی طلایی در کسب و کار خودتان را پیدا کنید. پس از این مرحله تنها کافیست تا محتوایی با کیفیت تولید کنید و صدها و هزاران مخاطب جدید به کسب و کارتان جذب کنید.

مطالب پربازدیدی که رقبای شما تلاش می‌کنند تا آن را در سایت خود مخفی کنند، با کمک ابزارهای حرفه‌ای ما دیگر مخفی نیستند و به آسانی قابل شناسایی هستند.

هزینه‌ی تحقیقات کلمه‌ی کلیدی

هزینه‌ی انجام این کار بسته به تعداد سایت‌های رقیب و میزان دشوار بودن کلمات کلیدی متغیر است. در نهایت هزینه‌ای که از شما دریافت می‌شود به ازای میزان نتایجی است که برایتان ارسال می‌شود.

جهت بررسی و برآورد هزینه‌ی تحقیقات کلمه‌ی کلیدی، با ما تماس بگیرید.